Hungary
+36-70-282-5829
info@rideright.hu

Multistrada 950S az Olasz Svájci bicska!

Ahhoz, hogy kicsit képben legyünk, mit is takar a Multistrada név, vissza kell mennünk egészen a 2000-es évek elejéig, egészen pontosan 2003-ig. Akkoriban a Ducati dizájnere egy bizonyos Pierre Terblanche volt. Neki köszönhetjük többek közt a 749/999, a Hypermotard, valamint a Ducati classic családjába tartozó Sport 1000 és a Paul Smart 1000 mára ikonikussá vált…
Read more

A Talján Ördög!

Az augusztus 20.-val végződő hosszú hétvége szombatján elkocogtam a győri Ducati kereskedésbe. Mondván, kipihenem az egész hetes ház felújítás fáradalmait egy jó kis motorozással. Az élet úgy hozta, hogy nem a megbeszélt bringát kaptam meg, hisz Péter a cégvezető motorbérléssel is foglalkozik, így maradt egy olyan motor ami a hétvégi mókázáshoz, mint utóbb kiderült igen…
Read more

Suzuki Katana! A penge újra vág!

2019.-re a Suzuki elérkezettnek látta, egy legenda újra élesztését. Az 1980-as évek elején, a GSX-S névvel fémjelzett modell, sok variációban (550-650-750-1100 köbcentivel) egészen a kétezres évekig gyártásban volt. Észak Amerikában, aggatták rá az 1100-as modellre a Japánok évszázadokon át legfontosabb fegyverének nevét a KATANA-T, ami annyira megmaradt, hogy az egész világ ezen a néven ismeri…
Read more

Mi az? Három lábú hangszer mégsem zongora!?

Az ember az ilyen közlekedési újdonságokkal mindig úgy van, hogy erősen kétkedik annak létjogosultságában, mindennapos használhatóságában és biztonságát illetően. A hivatalos Japán közlemény szerint ez a furcsa szerzet azért jött létre, hogy még biztonságosabban motorozhasson az utca embere. Hogy hogyan is gondolták ezt a hangszergyárosok?! Kreáltak egy olyan trike-ot, ami úgy néz ki mintha épp…
Read more

Amerika legjava (H.D. gyorstesztek)

Hála Istennek a szezonkezdet bővelkedik az importőrök által szervezett tesztlehetőségekben. Az egyik ilyen volt a budapesti Harley szalon teljes hétvégét betöltő programja. Sajnos az időjárás kevésbé volt kegyes hozzánk, mint az a fajta szervezettség, amivel a regisztráció folyamán találkoztunk. A kellemes fogadtatás ellenére egy pici hiba csobbant még a kicsit nedves időjárási viszontagságok között megtartott…
Read more

Sisak minősítések

Mond meg, hogy fogsz esni, és megmondom milyen védőfelszerelésre lesz szükséged… Nos ez nem igazán így fog működni. A boltban kell meghoznunk azt a döntést ami majd esetleg az életünket mentheti meg. Különböző termékekről szemre nem lehet megmondani mennyire is lesznek hatásosak. Mérnökként azt mondom mérjünk. Tehát különféle tesztek alá kéne vetni a kiszemelt portékát.…
Read more

Megfelelő méretű sisak választása

Ezt a posztot az ihlette, hogy pár napja jártam egy motoros boltban, ahol az eladó mellettem éppen segített egy leendő motorosnak élete első sisakját kiválasztani. Ki vagyok én, hogy beleszóljak más dolgába?! De odasúgtam a srácnak, hogy a másik sisak jobb rá, mint amit el akartak adni neki, mivel az lejárt a fejéről. Igaz, legalább…
Read more

Hanghatások törvényen innen és túl

Folytatjuk vizsgakövetelményekről szóló anyagunkat. Lássuk hogyan is megy egy kipufogó ellenőrzése a gyakorlatban. Talán a leggyakrabban, és a legtöbb szabálytalanságot magában hordozó átalakítás tárgyáról beszélünk. Akár házilag is bátran nekiállunk ennek a viszonylag egyszerűnek látszó alkatrész cseréjének, ezzel több hatóságot, szervet és polgárt is magunkra „haragíthatunk”. Legrosszabb esetben még az is előfordulhat, hogy motorunknak se…
Read more

MIND THE GAP

Ebben a cikkben megnézzük mi is az a szelephézag, és miért is fontos ennek ellenőrzése időközönként. A szelephézag mérése és beállítása kellő jártasságot és szerszámozottságot igényel, ezért talán jobb ha szerelőre bízod a dolgot. Mivel volt gyerekszobám, és mindig is szerettem bütykölni, az évek során felfejlesztettem mind a műhelyem, mint a saját szaktudásomat olyan szintre,…
Read more

Határok

Kint még itt ott a hó és a hideg az úr, a motorok alszanak várják a tavaszt. Néhány órácskára talán a bátrabbak már elő is bújtak. Mindketten sokat autózunk és egy beszélgetésben merült fel, mennyire motorosként vezetjük a autót. Nem úgy értem, hogy bőrszerkóban, térd lent a kanyarban hanem, hogy fejben, hozzáállásban mi a megközelítés.…
Read more